توزیع 23 میلیون لیتر نفت سفید در استان ایلام

شانا_ گروه پالایش و پخش: خانوارهای شهری و روستایی فاقد شبکه گازطبیعی استان ایلام در سه ماه سوم امسال، دریافت کننده بیش از 23 میلیون لیتر نفت سفید بوده اند.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام با بیان این که مصرف این فرآورده نفتی در مقایسه با مدت زمان یاد شده 17 درصد کاهش داشته است، افزود: این میزان کاهش به دلیل پایش مصرف  سهمیه بندی واقعی نفت سفید و توسعه گارزسانی بوده است.

بهرامی گفت: با وجود سرما،سوخت رسانی بدون وقفه به روستاهای سخت گذر استان ایلام همچنان  ادامه دارد؛ضمن اینکه با هدایت ناوگان حمل ونقل، سوخت مصرف کنندگان عمده و جزء نیز تامین و تا کنون مشکلی گزارش نشده است.

وی بر آمادگی تاسیسات گازمایع، همچنین فروشندگی های نفت سفید شهری و روستایی  و تلاش بی وقفه بخش های عملیاتی و ستادی منطقه برای سوخت رسانی مطلوب تاکید کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ایلام تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل این منطقه علاوه بر تامین سوخت مصرفی بخش های مختلف، بیش از 169میلیون لیتر میعانات گازی تولیدی پالایشگاه گاز ایلام را در 9 ماه امسال به مبادی صادراتی منتقل کرده اند.

بهرامی اظهار کرد: در اربعین حسینی نیز به منظور ارایه خدمات مطلوب به زائران عبوری از استان ایلام،علاوه بر آماده سازی نمازخانه ها در مجاری عرضه،سوخت مورد نیاز خودروهای زائرین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) نیز تامین شد.


 

کد خبر 211091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =