صرفه‌جویی یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتری نفت‌گاز در منطقه چابهار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: با تشکیل گروه‌های مهار و پایش مصرف فرآورده‌های نفتی در چابهار، بیش از یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر در مصرف نفت‌گاز منطقه صرفه‌جویی شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار، سیدکیومرث کمالیار درباره جزئیات این طرح توضیح داد: این شرکت با تشکیل گروه‌های نظارتی متشکل از واحدهای حراست، کنترل و نظارت و مهندسی فرآورده‌ها و همچنین با به‌کارگیری گزارش‌ سامانه‌های نرم‌افزاری و مطابقت آن با فعالیت واقعی مصرف‌کنندگان، تخلف‌های عرضه خارج از شبکه و قاچاق فرآورده‌های نفتی در بخش‌های مختلف را شناسایی کرده است.

وی بیان کرد: به‌دلیل کاهش مواردی مانند فعالیت، تولید و ماشین‌آلات و کسر موجودی نامتعارف از سهمیه ماه گذشته و نیز در مواردی به‌دلیل فعالیت‌نکردن در بخش پایش مصرف‌کنندگان عمده و جزء، از مجموع ۱۷۷ بازدید، این مقدار نفت‌گاز صرفه‌جویی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار تأکید کرد: با توجه به اهمیت بازدید میدانی از ماشین‌آلات سیار، ادوات کشاورزی، شناورهای صیادی، خودروهای حمل‌ونقل محلی و دیگر مصرف‌کنندگان جزء در نواحی مرکزی و ایرانشهر، از مجموع ۵۱۱ بازدید، مقدار ۵۱۶ هزار لیتر از سهمیه نفت‌گاز این دسته از مصرف‌کنندگان کسر و یا قطع شده است.

به گفته کمالیار، این بازدیدها به‌منظور واقعی‌کردن مصرف، با همه توان در سطح منطقه در حال اجراست.

کد خبر 644293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =