به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مجید بوجارزاده امروز (دوشنبه، ۲۵ فروردین) در انتخابات پنجمین دوره شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی منطقه دو صنعت نفت به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی (ماهشهر) اظهار کرد: با سیاستگذاری و اتخاذ تدابیر مناسب و اجرایی باید به سوی روابط عمومیهایی پویا و چابک گام برداریم و در این مسیر وفاق و همکاری میان روابط عمومیهای صنعت نفت اثربخش است.
وی با بیان اینکه روابط عمومیهای منطقه دو شامل ۶ استان خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و لرستان دارای ۶۰ روابط عمومی در صنعت نفت هستند، افزود: با جدیت باید فعالیتهای خود را بهروزرسانی و با استفاده از فناوریهای نوین واحدهای خود را پویا کنید.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به اینکه اتفاقهای مهمی در هفت ماه گذشته در دولت چهاردهم رخ داده است که سبب ایجاد چالشهای مختلفی برای وزارت نفت شد، ادامه داد: خوشبختانه با اتخاذ تدابیر لازم از سوی وزیر نفت، معاونان و کارکنان متخصص و کارآمد صنعت نفت، شاهد عملکردی مطلوب در بحث ناترازی انرژی بودیم.
بوجارزاده به همزمانی آغاز بهکار دولت چهاردهم با ورود به فصل سرما اشاره کرد و گفت: سرما در سال ۱۴۰۳ زودتر از همیشه آغاز و در مقایسه با سالهای گذشته، میانگین دما در کل کشور حدود ۳.۵ درجه کاهش داشت.
وی با بیان اینکه مصرف گاز در پاییز پارسال در مقایسه با سالهای گذشته افزایش یافت و از حدود ۴۲۰ میلیون مترمکعب در بخش خانگی و تجاری در اوایل آبان به ۷۱۶ میلیون مترمکعب در اوج زمستان رسید که این افزایش، چالشهای فراوانی برای مدیریت تأمین سوخت ایجاد کرد، بیان کرد: باید بر این نکته تأکید کرد که همکاران ما در چهار شرکت اصلی وزارت نفت، اعم از شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی با انسجام و تلاش بیوقفه توانستند بحرانها را مدیریت کنند.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت ادامه داد: انسجام سازمانی و مدیران روابط عمومی کارآمد و متخصص میتواند در مسیر توسعه صنعت نقشآفرین باشد و بدون تردید همسویی میان ارکان صنعت نفت تعامل و همافزایی بیشتری را رقم میزند.
بوجارزاده با تأکید بر لزوم یکپارچگی ۲۳۰ روابط عمومی موجود در صنعت نفت در سیاستگذاریهای کلان گفت: برای مقابله با بحرانها و رویدادهای احتمالی باید از توانمندیهای روابط عمومیها به بهترین شکل استفاده کرد و همگرایی و همسویی میان ارکان صنعت از اطلاعرسانیهای نادرست جلوگیری میکند. روابط عمومیها در حوادث احتمالی باید نخستین واکنش و اطلاعرسانی دقیق، سریع و شفاف را داشته باشند.
نظر شما