سیستم پیجینگ در شرکت خطوط لوله و مخابرات مرکزی راه اندازی شد

شانا _ گروه پالایش و پخش: سیستم پیجینگ در همه مراکز انتقال نفت و تاسیسات زیرمجموعه شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه مرکزی مرکزی نصب و راه اندازی شد.

به گزارش شانا، مهندس ارشد مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه مرکزی با اعلام این خبر گفت: با تجهیز مراکز زیر مجموعه این شرکت به سیستم پیجینگ، از این پس شاهد افزایش سرعت اطلاع رسانی و ارتباطات سراسری در منطقه مرکزی خواهیم بود.

به گفته ناطقی، سیستم پیجینگ و اینترکام با هدف ایجاد هماهنگی و مدیریت بهتر میان واحدهای صنعتی و اداری شرکت، پخش پیغام‌ها، اطلاعات و اعلام شرایط اضطراری، همچنین توسعه سیستم ارتباط داخلی در محیط کار از سوی واحد مخابرات شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه مرکزی در این شرکت نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: استفاده از پانل‌های تیونر با پخش کننده‌های انواع لوح های فشرده، دستگاه های آملی فایر مجهز و انواع بلندگوها و آژیر های پیشرفته از ویژگی های سیستم پیجینگ است.

ناطقی از کاربرد سیستم پیجینگ در مواقع اضطراری خبر داد و افزود: با راه اندازی این سامانه، ارتباط و اطلاع رسانی به کارکنان و اعلام آتش سوزی و خرابی‌های احتمالی در شرکت شتاب بیشتری خواهد داشت.

شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه مرکزی یکی از مناطق یازده گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است. این منطقه وظیفه انتقال نفت‌خام به پالایشگاه‌های اراک و تهران و تامین سوخت مصرفی شهرها و روستاهای استان لرستان، همدان، مرکزی و قم را به عهده دارد.

 

کد خبر 156134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =