بازدید 500 نفر از دانشگاهیان و مدیران از پارس جنوبی در پاییز امسال

شانا _ گروه نفت: بیش از 500 نفر از استادان، پژوهشگران، دانشجویان، مدیران و کارشناسان داخلی مؤسسه‌ها و نهادهای کشور، پاییز امسال از پیشرفت پروژه‌های گازی منطقه پارس جنوبی بازدید کردند.

به گزارش شانا، به منظور آشنایی با تازه ترین تحولات و پیشرفت های مراحل توسعه بزرگ ترین پروژه های گازی ایران در میدان مشترک پارس جنوبی، گروه های متعددی از مدیران و کارشناسان نهادها و مؤسسه های دولتی و نیز گروه های تحقیقاتی متشکل از استادان دانشگاه ها، دانشجویان و مؤسسه های مطالعاتی سراسر کشور در ماه های مهر، آبان و آذر امسال به این حوزه صنعتی خلیج فارس اعزام شدند.

گروه های متعدد با اعزام به منطقه عسلویه ضمن بازدید از فازهای راه اندازی شده است و در حال تولید پارس جنوبی، به صورت هوایی و به وسیله بالگرد نیز در جریان گسترده ترین مراحل ساخت هشت فاز جدید پارس جنوبی در بخش های خشکی و اجرای خطوط لوله، نصب تأسیسات و سکوهای دریایی به دست شرکت ها و متخصصان داخلی قرار گرفتند.

گروه هایی متشکل از مدیران و پژوهشگران جهاد دانشگاهی کشور، سردبیران و خبرنگاران واحدهای "خبر" صدا و سیما و مدیران روابط عمومی وزارت نفت، مدیران و معاونان بانک مرکزی جمهوری اسلامی، استادان و دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه فارابی، مرکز جامع علوم اسلامی حوزه علمیه قم و مدیران ارشد شهرداری تهران، از جمله هیئت های اعزامی به عسلویه بوده اند.

بازدید وزیر صنایع و معادن به همراه مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و هیئت همراه و نیز اعضای شورای تخصصی فناوری مجمع تشخیص مصلحت نظام، بخش دیگری از اقدام های شرکت نفت و گاز پارس در ایجاد هماهنگی های مربوط به حضور و راهبری گروه های اعزامی بوده است.

روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس همچنین به منظور تجهیز و ارتقای بانک های اطلاعات تصویری رسانه های کشور از منطقه پارس جنوبی و نیز بازتاب تازه ترین پیشرفت های صورت گرفته در این حوزه، تور عکاسی صنعتی برای 25 نفر از عکاسان رسانه های داخلی برگزار کرد؛ در این تور عکاسی بیش از سه هزار فریم عکس حرفه ای "خبری" و "غیرخبری" از روندهای گوناگون توسعه طرح های گازی در بخش های خشکی و دریایی و نیز شکل گیری مشارکت متخصصان و شرکت های ایرانی با شرکت های خارجی، تولید و در وب سایت های خبرگزاری ها و مطبوعات داخلی منتشر شد.

به همین منظور، مسابقه عکس پارس جنوبی با عنوان "پارس جنوبی، کانون خودباوری ایرانیان" به منظور انتخاب تصاویر برتر و در بردارنده معانی پیشرفت، توسعه و تلاش ایرانیان در حال برگزاری است.

همچنین روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس به منظور توسعه معرفی پارس جنوبی در افکار عمومی، برای نخستین بار، نمایشگاهی از عکس های پارس جنوبی را به مناسبت دوازدهمین سالگرد تاسیس شرکت نفت و گاز پارس در مراکزی همچون مجلس شورای اسلامی، وزارت نفت و برخی دانشگاه های کشور برپا خواهد کرد.

کد خبر 162288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =