پیشرفته ترین سامانه اطفای حریق انبارهای نفت راه اندازی شد

شانا _ گروه پالایش و پخش: برای نخستین بار در صنعت نفت، پیشرفته ترین سامانه اعلام و اطفای حریق در انبار نفت شهید نجفی در استان مرکزی نصب و راه اندازی شد.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی، برای نخستین بار در صنعت نفت، پیشرفته ترین سامانه اعلام و اطفای حریق در انبار نفت شهید نجفی در استان مرکزی نصب و راه اندازی شد.

این سامانه پیشرفته اعلام و اطفای حریق دارای ویژگی های منحصر به فرد فنی و عملیاتی است؛ به طوری که در این سامانه از تابلوهای هوشمند ویژه اطفای حریق، تجهیزات اعلام و اطفا در داخل تابلوهای برق و ابزار دقیق، 65 سیلندر گاز اطفای حریق دارای استاندارد 2010 میلادی استفاده شده است.

همچنین گاز مورد نیاز برای اطفای حریق در این سامانه دارای ویژگی هایی همچون سازگاری با محیط زیست، غیر سمی و ایجادنکردن خفگی برای انسان، بدون نیاز به لوله کشی و سیلندرهای تحت فشار، اطفای تمام کلاس ها حریق و آسیب ناپذیری به تجهیزات و سیستم های فنی است.

این سیستم پیشرفته تاکنون در مانور آزمایشی، با ایجاد حریق واقعی در تابلویی شامل تجهیزات رایانه ای و الکترونیک روشن و فعال مراحل آزمایشی خود را پشت سر گذاشته و نتایج این آزمایش ها حاکی از موفقیت آمیز بودن مراحل نصب و راه اندازی این سامانه پیشرفته است.

کد خبر 179774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =