سرمایه گذاری 320 میلیارد تومانی در حوزه خطوط لوله در سال 90

شانا _ گروه پالایش و پخش: مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از سرمایه گذاری 320 میلیارد تومانی در پروژه های شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در سال 90 خبر داد.

علی زیار در حاشیه برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در گفت و گو با خبرنگار شانا افزود: در سال 90 کار جمع آوری، احداث، جمع آوری و تغییر مسیر 845 کیلومتر از خطوط لوله کشور انجام شد که 200 کیلومتر از آن احداث خطوط جدید بوده است.

وی تاکید کرد: انجام پروژه های مخابراتی، احداث 2 تلمبه خانه تبریز - میاندوآب و شهیدچمران اهواز و 2 فشارشکن از دیگر پروژه هایی بوده است که عملیات اجرایی آن ها در سال گذشته انجام شد.

زیار با تاکید بر افزایش 200 میلیون لیتری ظرفیت ذخیره سازی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در سال 90 با ساخت مخازن جدید گفت: مخازن جدید ساخته شده در خط لوله مارون - اصفهان، مارون 1 و 3 و منطقه لرستان، برداسپی و پل بابلسر بوده است.

مدیرعامل خطوط لوله با اشاره به این که درمجموع برای این پروژه های 320 میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شده است، افزود: در سال 91، پروژه های پایداری و حفظ ظرفیت، رفع خوردگی و تعمیر خطوط آسیب دیده در اولویت این شرکت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران کار انتقال نفت خام از طریق بیش از 14 هزار کیلومتر خط لوله موجود را انجام می دهد؛ این شرکت دارای 175 مرکز انتقال نفت، 215 ایستگاه مخابراتی و 2 هزار و 500 شبکه فیبر نوری است.

 

 

 

کد خبر 187636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =