صرفه‌جویی 156 میلیون تومانی در آزمایشگاه کنترل کیفیت منطقه تهران

شانا ـ گروه پالایش و پخش: انجام بیش از 5 هزار و 780 آزمایش در آزمایشگاه کنترل کیفیت منطقه تهران، بیش از 156 میلیون تومان صرفه‌جویی به همراه داشت.

به گزارش شانا به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران، رئیس مرکز انتقال نفت فرآورده تهران با اعلام این خبر گفت: با هدف بررسی، کنترل و حفظ کیفیت مواد نفتی، تدوین روش های مناسب پیشگیری از آلودگی مواد نفتی، تطبیق روش های اجرایی با دستورعمل‌ها و استانداردهای برتر موجود و ... سال گذشته آزمایش هایی از قبیل تعیین وزن مخصوص، رنگ، نقطه اشتعال و تقطیر در این مرکز انجام شده است.

محمد عمید افزود: با توجه به خریداری تجهیزات تست و پایش انواع روغن، در آینده‌ای نزدیک ساختمان آزمایشگاه روغن نیز در این منطقه افتتاح خواهد شد.

به گفته وی، آزمایش تعیین میزان خوردگی، زنگ‌زدگی، مقدار آب موجود در روغن، نقطه ابری شدن و ریزش، ذرات معلق، عدد اسیدیته و... از جمله آزمایش‌هایی است که با راه‌اندازی آزمایشگاه روغن انجام خواهد شد.

به گزارش شانا، آزمایشگاه کنترل کیفیت مرکز رسید و ارسال "فرآورده" در خرداد ماه سال 91 به طور رسمی افتتاح شده است؛‌ خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران، یکی از مناطق یازده گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که مرکز آن در جنوب تهران و در شرق پالایشگاه تهران قرار دارد؛ این منطقه یکی از گسترده ترین و مهم ترین مناطق خطوط لوله شناخته می شود که گستره فعالیت آن سوخت رسانی به استان های تهران، سمنان، قزوین، گیلان، مازندران و زنجان است.

 

 

کد خبر 204183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =