توزیع سالانه 1.2 میلیارد لیتر انواع فرآورده در استان لرستان

شانا_ گروه پالایش و پخش: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان از توزیع سالانه یک میلیارد و 200 میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در این استان خبر داد.

به گزارش شانا، سید محمد رضا موسوی خواه افزود: این مقدار فرآورده از طریق 10 شرکت حمل و نقل فرآورده های نفتی و با بهره گیری از 265 دستگاه نفتکش انجام می شود.

وی درباره توزیع گاز مایع  (ال پی جی) در استان لرستان گفت: سالانه بالغ بر 70 هزار تن ال پی جی با استفاده از 12 تاسیسات گاز مایع در این استان توزیع می شود.

موسوی خواه با بیان این که همسو با سیاست های کلان مبنی بر توسعه جایگاه های عرضه سی ان جی با هدف استفاده از گازطبیعی فشرده شده به جای بنزین،افزود: هم اکنون در هر ماه به طور میانگین هفت هزار مترمکعب و سالانه 73 هزار متر مکعب سی ان جی در استان لرستان توزیع می شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآور ده های نفتی منطقه لرستان گفت: در این استان 51 باب جایگاه سی ان جی وجود دارد که 42 باب آن (24 باب تک منظوره و 24 باب دو منظوره) فعال است و هشت جایگاه دیگر نیز در دست اجراست.

به گفته موسوی خواه سالانه بیش از 73 میلیون متر مکعب سی ان جی از طریق جایگاه های فعال در استان لرستان توزیع می شود.

وی درباره تعداد مجاری عرضه فرآورده های نفتی در منطقه لرستان نیز گفت: این منطقه دارای 64 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی شامل پنج جایگاه شرکتی، 54 جایگاه اختصاصی، دو باب فروشندگی سکودار و سه فروشندگی محور است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان همچنین تعداد فروشندگی های این استان را  537 باب اعلام و اظهار کرد:از این تعداد 208 باب فروشندگی تک مواد (نفت سفید) و 329 باب دیگر نیز فروشندگی عرضه دو مواد (نفت سفید و نفت گاز) است که توزیع نفت سفید بخش خانگی و نفت گاز بخش کشاورزی را بر عهده دارند .

موسوی خواه گفت: در استان لرستان همچنین یک هزار و 444 مصرف کننده عمده فعال وجود دارد که شرکت سیمان دورود با مصرف سالانه 26 میلیون لیتر نفت کوره و سد رودبار الیگودرز با مصرف 9.5 میلیون لیتر  نفت گاز در سال، از مصرف کنندگان عمده آن به شمار می آیند.


کد خبر 207852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =