توزیع روزانه بیش از ۱۷ میلیون لیتر فرآورده نفتی از منطقه آبادان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: روزانه بیش از ۱۷ میلیون لیتر فرآورده نفتی از این منطقه حمل و به اقصی‌نقاط کشور ارسال می‌شود.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، محمد بنی‌سعید در نشست بررسی مسائل حمل‌ونقل و قدردانی از شرکت‌های حمل فعال در سوخت‌رسانی اربعین و ایام تابستان بیان کرد: شرکت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش از ارکان اصلی در چرخه تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی به‌ شمار می‌روند که نقش بی‌بدیل آن‌ها در گردش چرخ اقتصاد، تولید و خدمات بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: وظیفه اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی است که روزانه بیش از ۱۷ میلیون لیتر فرآورده نفتی از این منطقه به اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود و به‌منظور تحقق این مهم، به همت کارکنان منطقه آبادان و با همکاری شرکت‌های حمل‌ونقل، ۲۴۴ تریلر نفتکش، عملیات انتقال فرآورده‌های نفتی از انبارهای نفت آبادان و ماهشهر را به‌ عهده دارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان تصریح کرد: منطقه آبادان دارای سه انبار نفت، ۲ تأسیسات گاز مایع و ۸۶ جایگاه اعم از ۳۸ جایگاه عرضه سوخت مایع، ۱۸ جایگاه دومنظوره، ۲۰ جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی و ۱۰ جایگاه ساحلی است.

کد خبر 646402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =