ارسال 210 میلیون لیتر نفت سفید به مناطق فاقد گاز میاندوآب

شانا_ گروه پالایش و پخش: 210 میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای امسال تاکنون به مناطق فاقد گاز جنوب استان آذربایجان غربی ارسال شده است.

به گزارش شانا، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندو آب با بیان ویژگی های جغرافیایی استان آذربایجان غربی و سردسیر بودن آن، افزود: در جنوب این استان، مناطق سخت گذری وجود دارد که فاقد گازطبیعی است و برای گرمایش نیازمند نفت سفید است.

احمد مجرد اظهار کرد: با توجه به ذخیره سازی مناسب این فرآورده در انبارهای منطقه میاندوآب و ارسال تدریجی آن به مناطق یاد شده، نفت سفید مورد نیاز خانوارهای ساکن در مناطق سردسیر و سخت گذر جنوب استان آذربایجان غربی تامین و توزیع شده است.

اختصاص کالابرگ نفت سفید ویژه بهمن

وی همچنین از اختصاص یک قطعه کالابرگ فوق العاده نفت سفید ویژه بهمن ماه برای خانوارهای منطقه میاندوآب خبر داد و گفت: خانوارهای ساکن در جنوب استان آذربایجان غربی با ارائه این کالابرگ به نمایندگی های فروش، می توانند براساس تعداد افراد خانوار، 200 تا 600 لیتر نفت سفید دریافت کنند.

مجرد، سهمیه نفت سفید خانوارهای دو نفره را 200 لیتر، سه، چهار، پنج و 6 نفره را 400 لیتر و هفت نفر به بالا را 600 لیتر اعلام کرد.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب این کالابرگ تا پایان امسال اعتبار خواهد داشت .

به گزارش شانا، استان آذربایجان غربی به لحاظ قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی (کوهستانی و سرسیر) از جمله استان هایی به شمار می رود که دارای بیشترین میزان مصرف نفت سفید است.

سردشت، تکاب و پیرانشهر از جمله شهرهای سردسیر این استان هستند که در زمستان امسال، دمای منفی 22 درجه سانتی گراد را تجربه کردند.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب با توجه به شرایط سخت زمستانی(برف و یخبندان جاده ای) با بهره گیری از نفتکش های جاده پیما، سوخت مورد نیاز همه بخش ها به ویژه مناطق فاقد گاز طبیعی را تامین کرده است.

این شرکت با مجموع 78مجاری عرضه تک منظوره و دو منظوره سوخت، همچنین 226 فروشندگی شهری و روستایی و 500 مصرف کننده عمده و 32 هزار و 500 مصرف کننده جزء شهرستان های میاندوآب، مهاباد، بوکان، نقده، سردشت، پیرانشهر و تکاب و شاهین دژ را پوشش می دهد.


کد خبر 212088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =