کاهش ۳۷درصدی مصرف نفت سفید در منطقه آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از کاهش ۳۷درصدی مصرف نفت سفید در سه ماه نخست امسال در این منطقه نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با اشاره به توسعه روزافزون بهره‌مندی خانوارهای شهری و روستایی از گاز طبیعی، همچنین پایش مستمر و دقیق توزیع فرآورده‌های نفتی، گفت: در سه ماه نخست امسال بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر نفت سفید برای خانوارهای شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی استان توزیع‌ شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۷درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه نفت سفید تنها به‌منظور مصرف گرمایش خانوارهای روستایی و شهری فاقد گاز طبیعی عرضه می‌‎شود، تصریح کرد: ۴ هزار و ۹۹۰ خانوار در استان مصرف‌کننده نفت سفید هستند.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی تصریح کرد: خانوارهای روستایی و شهری فاقد گاز طبیعی سهمیه نفت سفید و گاز مایع خود را پس از ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی newtejaratasan.niopdc.ir که در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ می‌شود، از فروشندگی‌های شهری و روستایی و عاملان توزیع گاز مایع دریافت می‌کنند.

کد خبر 644882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =