سوخت زمستانی مناطق روستایی آذربایجان شرقی تامین شده است

سوخت زمستانی مناطق روستایی و سخت گذر منطقه آذربایجان شرقی بگونه مطلوبی تامین شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی به خبرنگار شانا گفت: با توجه به برنامه ریزی و هماهنگی با شرکتهای حمل فرآورده های نفتی، سوخت زمستانی مورد نیاز همه بخشها و ارسال آن به مبادی مصرف بویژه مناطق روستایی و سخت گذر بدون هیچ مشکلی انجام شده است.

محمدرضا متقیان با تاکید برذخیره سازی مناسب سوخت در انبارهای نفت منطقه، تصریح کرد: با توجه به این مهم، مشکلی در خصوص تامین سوخت جایگزین (سوخت مایع) نخواهیم داشت.

وی اظهار کرد: با وجود برودت هوا و بارش شدید برف بویژه در اتفاعات،سوخترسانی به دورافتاده ترین و سخت گذرترین مناطق روستایی نیز با بیش از 500 دستگاه نفتکش با ظرفیتهای مختلف ادامه دارد.

متقیان افزود: از ابتدای امسال روستاها و خانوارهای فاقد گازطبیعی شناسایی و تا پایان آذرماه برای هر خانوار، دو هزار لیتر سهمیه نفت سفید در قالب کالابرگ توزیع شده است.

به گفته وی همچنین از ابتدای امسال، بیش از یکصد میلیون لیتر نفت سفید در مناطق استان آذربایجان شرقی، بویژه مناطق روستایی توزیع شده است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه آذربایجان شرقی با بیان اینکه ذخیره سازی سوخت جایگزین مراکز حساس (بیمارستانها، نیروگاهها و ...) انجام شده است، تصریح کرد: ذخیره سازی سوخت نیروگاههای تبریز و سهند بناب نسبت به پارسال، 35 درصد افزایش یافته است.

کد خبر 232675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =