مشکل قطعی گاز برخی از مشترکان شهرستان بهشهر برطرف شد

وقوع سیل در استان مازندران به تعداد محدودی از علمک های گاز در شهرستان بهشهر خسارت وارد کرد که با تلاش کارکنان شرکت گاز، هم اکنون گاز این شهروندان وصل است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: در جریان سیل جمعه گذشته (16 خرداد) در استان مازندران، تاسیسات شرکت گاز این استان آسیب جدی ندیده و بدلیل تخریب تعدادی از ساختمان ها، علمک گاز آنها نیز از سرویس خارج شد.

محسن عرب مقصودی افزود: در جریان این سیل، 12 ساختمان شهرستان بهشهر تخریب شد و بمنظور رعایت اصول ایمنی و جلوگیری از ایجاد حادثه، گاز این ساختمان ها به صورت اتوماتیک قطع شد.

وی خاطرنشان کرد: برای رعایت هرچه بیشتر موارد ایمنی، واحد عملیات شرکت گاز استان مازندران نشتی این ساختمان ها را نیز بررسی و در حال حاضر مشکل قطعی گاز 8 ساختمان مرتفع شده است.

به گفته وی،: 4 ساختمان دیگر نیز به صورتی تخریب شده است که حتی دیواری برای نصب و مهار علمک وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران ادامه داد: این شرکت آمادگی خود برای نصب علمک این 4 مشترک، حداکثر 1 ساعت پس از بازسازی ساختمان به فرمانداری اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه میزان خسارت به انشعاب های شهرستان بهشهر و ساری حدود 100 میلیون تومان برآورد شده است، گفت: بازسازی پوشش لوله ها و ایمن سازی قسمتی از نقاط شبکه در حال انجام است و تیم عملیات این شرکت آمادگی ارائه خدمات را در کمترین زمان ممکن دارد.

عرب مقصودی تصریح کرد: در زمان وقوع حوادث طبیعی، همه فعالیت ها و عملیات در آن منطقه بر اساس برنامه و بصورت گروهی انجام می شود و امکان فعالیت های فردی وجود ندارد. 

کد خبر 218777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =