۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
  • کد خبر: 222919
20 میلیون مترمکعب سی ان جی در منطقه سبزوار مصرف شد

مصرف گازطبیعی فشرده شده (سی ان جی) منطقه سبزوار در 4 ماه نخست امسال به حدود 20 میلیون مترمکعب رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با اعلام فعالیت 22 جایگاه عرضه سی ان جی در این منطقه به خبرنگار شانا، گفت: در بازه زمانی یاد شده روزانه بطور میانگین 120 هزار متر مکعب سی ان جی در منطقه سبزوار مصرف شده است.

عیسی افتخاری گفت: با توجه با حجم عملیاتی ماهانه پنج میلون مترمکعب سی ان جی، همچنین اقدامهای موثر و مدیریت صحیح در توزیع آن، زمان توقف خودروها با پنج دقیقه کاهش به کوتاهترین زمان ممکن رسیده است.

وی اظهار کرد: ارائه آموزشهای ایمنی، هوشیاری اپراتورها و نصب بنرهای آموزشی هشدار دهنده در جایگاهها برای مردم، موجب افزایش ضریب ایمنی در جایگاههای عرضه سی ان جی منطقه سبزوار شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار از بهره برداری یک باب جایگاه جدید سی ان جی در این منطقه خبر داد و گفت: این جایگاه با ظرفیت دو هزار متر مکعب در ساعت تا پایان امسال به جایگاههای کنونی افزوده می شود.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با قدمتی 75 ساله در سال 1318 با ایجاد تاسیسات، نصب مخازن و تاسیس جایگاه عرضه فرآورده های نفتی،مسئولیت توزیع فرآورده های نفتی را در یکی از مهم ترین محورهای ارتباطی و بخش بزرگی از پهناور ترین استان کشور بر عهده گرفت و قرار گرفتن در مسیر حرکت زائران حضرت امام موسی الرضا(ع) ازجمله توفیق های آن محسوب می شود.

در سال 1355 انبار نفت جدید در شمال شهر سبزوار با هدف افزایش ذخیره سازی تاسیس شد و با افزایش حجم عملیاتی، در سال 1377 ناحیه سبزوار به منطقه ارتقا یافت.

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار شامل دو ناحیه سبزوار و برداسکن است که سوخت رسانی به شهرستانهای سبزوار، برد اسکن، جوین، جغتای، خوشاب، همچنین داورزن و بخشهای تابعه را بر عهده دارد.

این منطقه همچنین تامین کننده 20 درصد نیازهای اسفراین و بخشی از ناحیه مرکزی منطقه خراسان شمالی (بجنورد) به صورت ارسال مستقیم و ارسال فرآورده به انبار نفت منطقه خراسان شمالی است.

منطقه سبزوار شامل 6 شهرستان، 14 شهر، 13 بخش و 616 روستا، 500 هزار نفر جمعیت را زیر پوشش خود قرار داده است.

کد خبر 222919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =