مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این مرکز با هدف تکریم شایسته ارباب رجوع و سهولت در پاسخگویی مناسب به مشترکان گاز طبیعی به بهره برداری رسیده است.
حبیب الله صادقی افزود: با توجه به نیازسنجی از مخاطبان و با هدف افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان و بهبود کمیت و کیفیت خدمات رسانی و پاسخگویی، این شرکت اقدام به یکسان سازی درگاههای ارتباطی مردم با سازمان کرده است.
وی یادآور شد: مرکز ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی با شماره تلفن 37074 و شماره پیامک 100037074 آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات مشترکان است.
صادقی گفت: این مرکز همچنین برای اطلاع رسانی مناسب در خصوص فرآیندها، مراحل و مدت زمان دریافت انواع خدمات شرکت گاز از جمله نصب کنتور، گازرسانی، مندرجات قبوض و دیگر موارد نسبت به ارائه پاسخ مطلوب اقدام می کند.
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی تاکید کرد: مرکز ارتباطات مردمی نتیجه یک سال تلاش کارکنان و کارشناسان شرکت گاز خراسان رضوی بوده که با مطالعه، بازدیدهای مختلف و ارزیابی جوانب کار نسبت به ارائه پیشنهاد استقرار سامانه مدیریت ارتباط با مشتری همسو با چشم انداز و ماموریت شرکت گاز خراسان رضوی اقدام شده است.
وی ادامه داد: ان مرکز با فراهم کردن زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری با اعتباری حدود یک میلیارد ریال ایجاد شده است.
نظر شما