به گزارش شانا، ارسلان انصاری با بیان این که طراحی، نیازسنجی و استقرار سامانه تامین الکترونیکی کالای صنعت نفت در شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکتهای تابعه به عنوان پیشگام، راه اندازی شد، افزود: در حال حاضر همه مراحل استقرار این سامانه در شرکت نفت و گاز غرب انجام گرفته و دوره های آموزشی آن نیز با شرکت 19 نفر از همکاران شرکت طی دو روز برگزار شد.
به گزارش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، انصاری افزود: با راه اندازی این سامانه در شرکتهای نفتی و به تبع آن در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب همه فرآیند تهیه و تدارکات کالا از طریق این سامانه انجام می گیرد.
وی با بیان این که راهاندازی سامانه تامین الکترونیکی کالای وزارت نفت با هدف رونق بخشی به تولیدات داخلی، ایجاد سیاستهای یکپارچه حمایتی، خودکفایی صنعتی و ایجاد بستری یکپارچه در همه بخشهای بازرگانی و مراکز خرید وزارت نفت تعریف و اجرایی میشود، به مزایای استقرار این سامانه در شرکت اشاره کرد و افزود: شفاف سازی معاملات، امکان دسترسی تامین کنندگان به سامانه، برقراری ارتباط میان سازندگان و تامین کنندگان و واحدهای مختلف صنعت نفت، جلوگیری از موازی کاریها و بهبود فرآیند تامین کالا از مهمترین مزایای استقرار این سامانه است.
انصاری تصریح کرد: همچنین فرآیند کار در این سامانه به صورت سیستماتیک و منظم است تا هزینه های مربوط به بازرسی، سفارش و نگهداری کاهش یافته و امکان دسترسی به سوابق خرید قبلی نیز فراهم شود. این سامانه هم اکنون در اختیار همکاران اداره تدارکات کالا و دیگر همکاران مرتبط به منظور تامین کالاهای مورد نیاز خود است.
نظر شما