پتروشیمی فجر و پالایش نفت بندرعباس در میان پرتقاضاها

پتروشیمی فجر و پالایش نفت بندرعباس در میان دارندگان بیشترین متقاضی در جریان معاملات امروز بورس تهران قرار گرفتند.

به گزارش شانا، شاخص کل بورس تهران امروز (یکشنبه دوم اسفندماه) با افت 325 واحدی به عدد 77هزار و 234 واحد رسید، همچنین امروز 2 میلیارد و 58 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 5 هزار و 192 میلیارد در 121 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد.

در این روز بانک صادرات، بانک پاسارگاد، هلدینگ خلیج فارس، بانک تجارت و بانک ملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند و افت این متغیر را رقم زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه، ارتباطات سیار و پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر مثبت را بر این متغیر داشتند و مانع افت بیشتر شاخص شدند.

گروه‌های خودرو، سرمایه‌گذاری و بانکها با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروههای بازار قرار گرفتند.

همچنین در این روز نمادهای قند شیرین خراسان، پتروشیمی فجر، کیمیدارو، سرمایه‌گذاری نیرو، پلی اکریل، سامان گستر اصفهان و شکر شاهرود بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

در مقابل قطعات اتومبیل ایران، آبادگران، آبسال، فولاد صبانور، لیزینگ ایرانیان، حمل و نقل توکا و سرمایه‌گذاری اعتبار ایران با بیشترین کاهش قیمتها به کار خود پایان دادند.

در جریان معاملات امروز پتروشیمی فجر، اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، نیرومحرکه، پالایش نفت بندرعباس، شکر شاهرود و گواهی سپرده لیزینگ رایان سایپا با بیشترین تقاضا مواجه بودند.

این در حالی بود که ایران خودرو، سایپا، لیزینگ رایاین سایپا، زامیاد، بانک صادرات، سرمایه‌گذاری سایپا و گروه بهمن بیشترین عرضه ها را داشتند؛ در پایان معاملات امروز سایپا با معامله 439 میلیون سهم به ارزش یک هزار و 143 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات را داشت.

کد خبر 255536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =