مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار شانا با بیان این مطلب اظهار کرد: مذاکراتی در حال انجام است تا مجتمعهای پتروشیمی در بحث بازرگانی محصولات به صورت یکپارچه ظاهر شوند.
وی، هدفگذاری اصلی این موضوع را در حوزه خارج از کشور دانست و توضیح داد: زمانی که یکپارچه سازی در زمینه بازرگانی صورت گیرد، این مجموعه ها در زمینه فروش محصولات خود امکان سیاستگذاری دارند و بازار را به صورت کلی می سنجند.
شاهدایی گفت: با ایجاد یکپارچه سازی در حوزه بازرگانی، تولیدکنندگان داخلی می توانند در زمینه فروش محصولات خود در داخل و خارج از کشور سیاست گذاری کنند. به گونه ای که تولیدکنندگان متانول در یک مجموعه و اوره و آمونیاک و دیگر محصولات در مجموعه ای هماهنگ در بازارهای خارج از کشور حاضر شوند.
به
گفته وی، در این صورت افزون بر افزایش حجم محصولات، تعیین قیمت نیز آسانتر می شود و می توانند تعیین کننده قیمت محصولات پتروشیمی در منطقه
باشند.
نظر شما