به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه چالوس، تورج امانی گفت: به منظور حفظ و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات قابل ارائه در جایگاههای تحت پوشش و فعال غرب استان مازندران، عملکرد جایگاهها هر 6 ماه یکبار به صورت منسجم و برنامهریزی شده ارزیابی میشود و میزان کارمزد پرداختی به جایگاهداران به این مهم بستگی دارد.
وی با اشاره به وجود 56 جایگاه عرضه بنزین در منطقه غرب مازندران افزود: جایگاههایی که موفق به اخذ درجه ممتازی نشدند، میتوانند با هدایت کارشناسان منطقه و ارتقای استانداردهای اختیاری و ارائه خدمات جانبی طبق شاخصهای تعریف شده در طرح، به کسب امتیاز و درجه بالاتر نائل شوند.
امانی مهمترین شاخصهای طرح درجهبندی جایگاههای عرضه فرآورده را زیباسازی و استفاده از تجهیزات نوین، ارتباط با مشتریان، صحت عملیات جایگاه، رعایت موازین HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل) معرفی کرد که جزئیات هر شاخص به طور مستمر ازسوی رئیس ناحیه مربوطه و نمایندگان واحدهای بازرگانی، سامانه هوشمند سوخت، خدمات مهندسی، HSE و روابط عمومی ارزیابی و پایش میشوند.
نظر شما