به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون ضمن ابراز خرسندی از بهکارگیری سامانه نت به نفع محیط زیست و افزایش ایمنی نیروی انسانی با کاهش چشمگیر مصرف کاغذ و هزینههای تردد خودرویی، گفت: این سامانه تحت وب همه فعالیتهای صدور و پیگیری درخواست کارهای تعمیراتی و گزارشگیری از اقدامهای انجامشده را بهصورت برخط مدیریت میکند.
وی افزود: ۲۰۰ نفر ساعت آموزش مرتبط برای راهبری سامانه جامع نگهداری و تعمیرات ارائه شده و اکنون با واردسازی ۲۳ هزار قلم از تجهیزات فرآیندی، ۱۸۰ کاربر در سراسر گستره ستاد و عملیات شرکت مارون، نگهداری و تعمیرات داراییهای فیزیکی سازمان را در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه مدیریت میکنند.
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مارون این اقدام مناطق نفتخیز جنوب را گامی بلند در مسیر بهبود عملکرد و روزآمدسازی استانداردها و فرآیندهای جاری سازمان دانست و یادآور شد: راهاندازی و استقرار کامل «نت» تنها در سه ماه انجام شده است که افزون بر کاهش چشمگیر ریسک تردد برای کارکنان، سبب میشود در تکمیل مسئولیت خود نسبت به محیط زیست نیز یک گام دیگر به جلو برداشته و سرانجام، سلامت بیش از پیش تجهیزات، ماشینآلات و تأسیسات سازمان تضمین شود.
نظر شما