به گزارش شانا به نقل از شرکت گاز استان هرمزگان، فواد حمزوی، اظهار کرد: همزمان با سفر ریاستجمهوری و وزیر نفت به استان هرمزگان، مرتضی رضیئی، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت با حضور در ساختمان مرکزی شرکت گاز استان هرمزگان، پاسخگوی مستقیم و رودرروی تقاضاها و درخواستهای مردمی در حوزه نفت و گاز بود.
وی افزود: یکی از اقدامها و الزامهای ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری درخواستهای آنان، استقرار میزهای ارتباطی میان مدیران دستگاههای دولتی با مردم است که همسو با آن، میز ارتباطات مردمی با حضور مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت بهعنوان نماینده تامالاختیار وزارت نفت در شرکت گاز استان هرمزگان مستقر شد و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ( ۲۲ و ۲۳ دیماه) بهصورت مستقیم با مردم استان دیدار کرد و پس از بررسی مشکلات، ستورات لازم برای رسیدگی را صادر کرد.
مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان اظهار کرد: مشترکان و فعالان عرصه تولید استان با حضور در شرکت گاز، مسائل و مشکلات واحدهای خود را با نمایندگان تامالاختیار وزارت نفت در میان گذاشتند و برای بررسی و رفع مشکلات مطروحه اقدام شد.
نظر شما