به گزارش خبرنگار شانا، آیین رونمایی از عروسک «عمو انتقال» بهعنوان نماد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت پیش از ظهر امروز،در حاشیه دومین روز نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور علی زیار، معاون شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران و ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران برگزار شد.
سیدعزتاله میرحسینی، رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در آیین رونمایی از این عروسک بهعنوان نماد صنعت انتقال با هدف فرهنگسازی در زمینه حفاظت از خطوط لوله نفت و فرآورده کشور، گفت: خطوط لوله نفت با گستردگی ۱۴ هزار کیلومتر همچون شریانهای حیاتی از تمام نقاط کشور عبور میکنند و به همین علت فرهنگسازی برای معرفی و حفاظت خطوط از اولویتهای فرهنگی این شرکت بهشمار میرود.
وی افزود: طراحی و ساخت عروسک عمو انتقال از اقدامهایی است که بهمنظور فرهنگسازی و بهویژه آموزش نوجوانان با خطوط لوله نفت کشور انجام شده است.
وی با بیان اینکه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بهرغم گستردگی فعالیت، در میان مردم بهدرستی معرفی نشده است، اظهار کرد: عمو انتقال نقش ویژهای در معرفی این شرکت ایفا میکند و با ورود به سیستم آموزشی میتواند در معرفی تلاش همکاران و متعاقب آن مشارکت مردم در حفاظت از خطوط لوله نفت مؤثر باشد.
نظر شما