بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی سیستان‌وبلوچستان

تعدادی از پروژه‌های گازرسانی در استان سیستان‌وبلوچستان از سوی سرپرست ریاست‌جمهوری به بهره‌برداری رسمی می‌رسند.

به گزارش شانا، برخی پروژه‌های گازرسانی استان سیستان‌وبلوچستان در  سفر جواد اوجی، وزیر نفت، و جمعی از مدیران ارشد صنعت گاز به این استان، از سوی محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری، به بهره‌برداری رسمی می‌رسند.

همچنین قرار است آیین بهره‌برداری رسمی از چند ایستگاه تقویت فشار گاز در سراسر کشور، در این سفر به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شود.

وزارت نفت و صنعت گاز در دولت سیزدهم همسو با اهداف راهبردی خود به‌منظور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و توجه به مناطق کم‌برخوردار کشور، پروژه‌های گازرسانی به استان سیستان‌وبلوچستان را شتاب داد؛ به‌گونه‌ای که اکنون در آستانه سه‌سالگی دولت سیزدهم، گازرسانی به ۹ شهر و ۱۳۰ روستای این استان تکمیل شده است.

۱۳ شهر از مجموع ۵۵ شهر و ۱۴۴ روستا از مجموع ۳ هزار و ۲۸۰ روستای دارای قابلیت گازرسانی در سیستان‌وبلوچستان، از نعمت گاز بهره‌مند هستند که از این تعداد، ۹ شهر و ۱۳۰ روستا در دولت سیزدهم گازرسانی شده‌اند. عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۰ شهر و ۳۵۰ روستا نیز در حال اجراست.

از سویی درمجموع، ۵ هزار و ۵۸۶ کیلومتر شبکه گاز نیز در این استان اجرایی شده که ۲ هزار و ۳۱۵ کیلومتر آن در دولت کنونی انجام شده است.

کد خبر 642637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =