به گزارش شانا، دوره آموزشی سیاستها و تکنیکهای تازه رسانهای از ۲۰ تا ۲۳ خرداد در قالب دو گروه با حضور رؤسا، سردبیران، خبرنگاران و کارکنان اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، چهار شرکت اصلی و شرکتهای زیرمجموعه آنها به میزبانی مجتمع آموزشی و ورزشی محمودآباد برگزار شد.
ارائه نمونههایی از تاکتیکهای تازه رسانهای، نشاندادن اهمیت پوشش خبری و نقش روابط عمومیها، ارکان پوشش خبری و تأثیر ابزارها، بهرهگیری از رسانههای تازه و پلتفرمهای گوشی تلفن همراه در فرایند تولید و انتشار خبر، راهبردها و سیاستهای رسانهای ثابت و متغیر جبهه رسانههای معاند و معارض در مقابل ایران، رویکردها، جهتگیریها و راهبرد پوشش خبری، تاکتیکهای پوشش خبری، شاخههای ارزیابی پوشش خبری و روابط عمومیها، شاخههای مختلف مدیریت پوشش اخبار، مدیریت تعارض در پوشش خبری و آسیبشناسی و نقد عملکرد روابط عمومیها در پوشش خبری از مهمترین سرفصلهای این دوره بود که از سوی علی شاکر، پژوهشگر و مدرس حوزه ارتباطات و روابط عمومی تدریس شد.
براساس این گزارش، دوره سیاستها و تکنیکهای تازه رسانهای ازجمله سرفصلهای ابلاغی شورای اطلاعرسانی دولت به روابط عمومیهای دستگاههای اجرایی است که اداره کل روابط عمومی وزارت نفت تاکنون چند سرفصل را برگزار کرده است.
نظر شما