«بهره‌وری» یک انتخاب نیست، الزام است

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، شتاب‌بخشی به فرایند ارتقای بهره‌وری در زنجیره ارزش صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را از نیازهای مهم کشور در شرایط کنونی دانست و گفت: برای رشد اقتصادی کشور، سه محور سرمایه‌گذاری، رشد اشتغال و بهره‌وری اهمیت دارد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، میرسامان پیشوایی، در نشست کمیسیون بهره‌وری شرکت ملی گاز ایران که با حضور مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مدیران ارشد صنعت نفت در ساختمان ستاد شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، بیان کرد: بهره‌وری نیاز مبرم کشور برای تداوم رشد اقتصادی است، از این رو می‌توان گفت در شرایط کنونی، برای افزایش رشد اقتصادی و پایدار بودن آن، بهره‌وری انتخاب نیست، بلکه یک الزام است.

وی با قدردانی از عملکرد شرکت ملی گاز ایران در این حوزه، نقش شرکت‌های فعال در این بخش را به‌منظور تسریع در تحقق اهداف سازمان بر مبنای پیشرفت مبتنی بر عدالت، پررنگ توصیف کرد.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران همچنین با اشاره به بهبود مستمر فرایند سنجش بهره‌وری شرکت‌های دولتی در سال‌های اخیر، بر لزوم تداوم نشست‌های تخصصی مشترک به‌منظور تبادل نظرات و اطلاعات برای ارتقای هرچه بیشتر دقت الگوهای سنجش بهره‌وری شرکت‌های دولتی زیرمجموعه وزارت نفت تأکید کرد.

پیشوایی در پایان با اشاره به پیشرو بودن شرکت ملی گاز ایران در حوزه بهره‌وری، مشارکت شایان توجه این شرکت در تأمین و توسعه زیرساخت‌های انرژی همسو با رشد و پیشرفت کشور را بسیار مؤثر دانست.

کد خبر 643363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =