قدردانی وزیر آموزش و پرورش از اوجی برای مشارکت صنعت نفت در مدرسه‌سازی

وزیر آموزش و پرورش در پیامی ضمن قدردانی از مشارکت فعال وزارت نفت در برگزاری با شکوه بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور با شعار محوری «خیرین مدرسه‌ساز پیشران ایران قوی»، گفت: با کمال افتخار اعلام می‌کنم خیرین مدرسه‌ساز همواره شایسته تجلیل و تکریم‌اند.

به گزارش شانا، رضامراد صحرایی در پیامی از جواد اوجی بابت مشارکت فعال وزارت نفت در برگزاری با شکوه بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور با شعار محوری «خیرین مدرسه‌ساز پیشران ایران قوی»، قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«اندیشمند نیکوکار مدرسه‌ساز جناب آقای جواد اوجی

با سلام و احترام

سهیم‌شدن در تربیت شایسته و صالح دانش‌آموزان به‌عنوان نیکوترین و محبوب‌ترین جلوه‌های آفرینش که فرصت گرانبها و پرافتخاری برای مشارکت در پیشرفت و آبادانی جامعه فراهم آورده است، علاوه بر لبخند رضایت خلق، خشنودی خالق متعال را به همراه خواهد داشت.

ضمن تشکر و قدردانی از مشارکت فعال در برگزاری باشکوه بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز کشور با شعار محوری «خیرین مدرسه‌ساز پیشران ایران قوی»، با کمال افتخار اعلام می‌کنم خیرین مدرسه‌ساز همواره شایسته تجلیل و تکریم‌اند، زیرا با فهم عمیق نسبت به ضرورت توسعه دانش و تولید اندیشه، فرزندان پراستعداد این مرز و بوم را در نیل به افق‌های روشن، یاری می‌رسانند.

ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت توفیق نیکوکاری در مسیر نورانی مدرسه‌سازی، موفقیت روزافزون همراه با سلامت و سعادت شما را از درگاه خداوند سبحان آرزومندم.»

کد خبر 643862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =