تأمین و توزیع بیش از ۱۶۰ میلیون لیتر نفت‌گاز در خراسان جنوبی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از تأمین و توزیع بیش از ۱۶۰ میلیون لیتر نفت‌گاز در سه ماه نخست امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی، محمدرضا عابدانی دراین‌باره گفت: در بازه زمانی یادشده بیش از ۱۶۰ میلیون لیتر نفت‌گاز در این استان تأمین و توزیع شده که نسبت به پارسال ۳درصد رشد داشته است.

وی با قدردانی از عملکرد کارکنان منطقه در اجرای برنامه‌های نظارتی به‌منظور مدیریت مصرف نفت‌گاز به‌ویژه در بخش حمل‌ونقل افزود: تأمین و توزیع سهمیه این فرآورده براساس سهمیه تعیین‌شده برای هر شهرستان، بازدید دوره‌ای از جایگاه‌های عرضه سوخت، کنترل و نظارت بر عملیات بارگیری و تخلیه نفتکش‌ها، کنترل و پایش کارت‌های سوخت مهاجر و مصرف‌کنندگان عمده و جزء، بعضی از اقدام‌های مؤثر در مدیریت مصرف این فرآورده در استان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استان خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است، بیان کرد:‌ میانگین مصرف روزانه نفت‌گاز در خراسان جنوبی در حوزه حمل‌ونقل در این مدت بیش از یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بوده است.

عابدانی با اشاره به تأمین مناسب فرآورده در سطح منطقه تصریح کرد: برنامه‌ریزی و همکاری لازم با دستگاه‌های اجرایی استان، به‌منظور سوخت‌رسانی مطلوب به مردم و مدیریت مصرف سوخت در استان انجام شده است.

منطقه خراسان جنوبی دارای پنج ناحیه است که وظیفه سوخت‌رسانی به ۱۱ شهرستان استان از طریق ۱۰۰ جایگاه سوخت مایع را به‌ عهده دارد.

کد خبر 644453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =