دومین نشست شورای مدیران شرکت پایانه‌های نفتی در ۱۴۰۳ برگزار شد

دومین نشست شورای مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال ۱۴۰۳ با هدف بررسی مهم‌ترین چالش‌ها، مشکل‌ها و عملکرد مدیریت‌ها در محل ستاد تهران برگزار شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی، مدیرعامل این شرکت، در دومین نشست شورای مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران در سال ۱۴۰۳ گفت: با گزارشی که نماینده سازمان حسابرسی کل کشور از عملکرد مالی سال ۱۴۰۲ شرکت پایانه‌های نفتی ایران ارائه کرد، عملکرد مالی شرکت از لحاظ انطباق با قوانین، مقررات و استانداردهای حسابرسی، مطلوب ارزیابی شد.

وی با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری، افزود: انتخاب مسعود پزشکیان که فردی متخصص است، با دو شاخص مهم عدالت‌محوری در سطوح مختلف کشور و استفاده از افراد کارآمد و کارشناس در سطوح مدیریتی بسیار امیدوارکننده است و می‌تواند منشأ برکات و موفقیت‌هایی برای کشور شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بیان کرد: همه ما به‌عنوان سربازان این نظام مقید به اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در حوزه صنعت نفت خواهیم بود.

غریبی با بیان اینکه در شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان پیشانی صنعت نفت و دروازه ورود به بازار اقتصاد جهانی، رضایت‌مندی کارکنان بسیار حائز اهمیت است، گفت: تاکنون به‌منظور کاهش مشکل‌ها و دغدغه‌های کارکنان پیگیری‌های مطلوبی انجام شده است که در دولت چهاردهم نیز پیگیری می‌شود.

وی ارزیابی‌ مطلوب عملکرد شرکت پایانه‌های نفتی ایران را نشانه‌ای از ثبات در این شرکت دانست و افزود: این موضوع نشان‌ می‌دهد که کار به‌صورت گروهی، به‌منظور انجام مأموریت‌های سازمانی و در سایه تعامل و همدلی انجام شده و با استفاده از چنین رویکردی، اتفاق‌های ماندگاری در شرکت به انجام رسیده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده، گفت: هم‌اکنون ۲۴ پروژه راکد به هشت مورد کاهش یافته و پروژه‌های باقی‌مانده از سال‌های پیش نیز از ۳۶ مورد به ۱۱ مورد رسیده که همه این اتفاق‌های ماندگار در سایه همدلی مدیران در ستاد و رؤسای مناطق عملیاتی به انجام رسیده است.

غریبی در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد مثبت شرکت پایانه‌های نفتی ایران را در اخذ منابع و اعتبارهای جدید از هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران، مؤثر دانست.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی از مناطق عملیاتی تصریح کرد: در این بازدیدها سعی شده است مسائل و مشکل‌های موجود شناسایی، ارزیابی، اولویت‌بندی و برای حل آن‌ها اقدام‌های لازم انجام شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اهداف آینده این شرکت گفت: هدف ما ریل‌گذاری و رویه‌ای مناسب و صحیح در شرکت بوده است.

غریبی با بیان اینکه از مدیران انتظار داریم با قدرت کارها و امور محوله را پیگیری کنند، افزود: آن‌ها باید برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و کنترل‌های لازم در انجام کارها را داشته و برای انجام مأموریت‌ها کوشا و ساعی باشند.

وی در پایان پیگیری وضع ساختار سازمانی و بهبود حقوق و مزایا، ارتقای وضع فناوری اطلاعات، نوسازی سیستم‌های اندازه‌گیری نفت (میترینگ)، خدمات رفاهی، خوابگاهی، فرهنگی، هنری، ورزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی کارکنان و حل مشکل‌ در اجرای پروژه‌ها را از اولویت‌هایی دانست که همواره باید در دستور کار باشد.

کد خبر 645027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =