تصویب ساختار سازمانی تازه در پایانه‌های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تغییر ساختار سازمانی پایانه‌های نفتی ایران پس از ۱۶ سال خبر داد و گفت: خوشبختانه تغذیه اطلاعات سمت‌های سازمانی بر اساس ساختار تازه در حال انجام است که پس از اتمام این مرحله، فرایند انتصاب همکاران از سوی مدیریت منابع انسانی شروع می‌شود.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی در نشست مدیران این شرکت در جزیره خارک با قدردانی از تلاش‌های کارکنان در شرایط سخت آب و هوایی بیان کرد: در ماه پیش گزارش سالانه مجمع عمومی را داشتیم که این گزارش بی‌نظیر بود.

وی با اشاره به برخی چالش‌ها در پایانه‌ها از جمله انبوه پروژه‌های نیمه‌تمام بیان کرد: از ۳۶ پروژه تأخیردار در این شرکت به ۱۱ پروژه و از ۲۴ پروژه راکد به ۸ مورد رسیده‌ایم و تلاش می‌شود امسال این اعداد به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تأمین اعتبارات مناسب برای اجرای پروژه‌های تازه در پایانه‌های نفتی که اغلب آنها در خارک هستند، خبر داد و تصریح کرد: در حوزه ایمن‌سازی اقدام‌های اثربخشی انجام می‌شود.

غریبی با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده برای بازنگری در ساختار سازمانی، گفت: با تلاش همکاران در یک سال گذشته شاهد دستیابی به نتایج خوبی در این زمینه هستیم و بعد از ۱۶ سال، بازنگری در ساختار سازمانی تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه با حمایت‌های انجام‌شده، مجوز بازنگری به پایانه‌های نفتی داده شده است، افزود: تغذیه اطلاعات سمت‌های سازمانی آغاز و بلافاصله فرایند انتصاب و چینش نفرات بر اساس ساختار تازه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران احیای سمت‌های سازمانی عملیات عمومی را از دیگر مزیت‌های این ساختار دانست و گفت: در تلاش هستیم همکاران بازنشسته نیز همچون شاغلان این مجموعه از حق و حقوق خود بهره‌مند شوند تا شاهد رضایت‌مندی آنان باشیم.

غریبی با اشاره به اینکه ساختار منطقه ماهشهر احیا شده و منطقه بوشهر نیز شکل گرفته است، بیان کرد: این مناطق با سمت‌ها و ساختار تازه شکل خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه در پایانه عسلویه ساختار متناسب‌سازی شده و نیروی انسانی افزایش یافته است، افزود: در ساختار اقماری عسلویه همه نیروها که پیش‌تر تعداد زیادی از همکاران به‌صورت مأمور فعالیت می‌کردند روی سمت‌های ایجادی خود مستقر خواهند شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: به‌عنوان یک اتفاق مهم در جاسک ساختار نظارتی به وظیفه‌ای و از ۱۰ سمت به ۵۱ سمت رسمی و به‌صورت اقماری و عملیاتی تغییر کرده و نیروی انسانی افزایش یافته است.

غریبی اظهار کرد: نیروهای قرارداد مستقیم و مدت معین و پیمانکاری در ساختار تصویبی با عنوان ساختار سایه جانمایی شده‌اند.

کد خبر 645298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =