تأمین مسکن برای کارکنان قراردادی در خارک

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی با بیان اینکه تأمین مسکن یکی از مهم‌ترین مطالبات کارکنان قراردادی در پایانه‌های نفتی ایران است، گفت: با مساعدت هیئت‌مدیره این شرکت، واگذاری منازل سازمانی به کارکنان قرارداد مدت موقت در جزیره خارک عملیاتی شد.

به گزارش شانا به‌نقل‌ از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس غریبی گفت: نیروی انسانی به‌عنوان ثروت واقعی سازمان محسوب می‌شود و درواقع سرمایه انسانی به‌عنوان عاملی مهم بر رشد و بقای سازمانی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارد.

وی تأکید کرد: شایسته است که رفع مسائل مجاهدان جبهه اقتصادی در اولویت قرار گیرد و به‌منظور ارتقای انگیزه، افزایش روحیه و نشاط سازمانی، کمک به بالابردن کیفیت زندگی کاری کارکنان قرارداد مدت‌موقت درباره موضوعاتی همچون ارائه خدمات، تسهیلات و چاره‌اندیشی شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: کارکنان این شرکت در جزیره خارک در سخت‌ترین شرایط مشغول کار هستند و نیاز است به‌صورت ویژه دیده شوند.

غریبی تصریح کرد: به همین منظور موضوع واگذاری منازل سازمانی به کارکنان قرارداد مدت‌موقت در جزیره خارک در نشست هیئت‌مدیره شرکت مصوب و اجرایی شد.

پیگیری درخواست‌ها در کمیته مسکن

سیدعلی میری، رئیس پایانه نفتی خارک نیز با بیان اینکه امسال شاهد وضع آب‌وهوایی نامناسبی برای فعالیت‌های عملیاتی بوده‌ایم، افزود: همکاران ما با تلاش مضاعف مانع اختلال در فعالیت‌ها شدند و پروژه‌ها و برنامه‌ها را به پیش بردند، ازاین‌رو شایسته است از حداکثر ظرفیت برای ارائه خدمات به این عزیزان بهره برد.

وی تسریع در اصلاح حقوق و دستمزد را یکی از مطالبات کارکنان شرکت پایانه‌های نفتی در خارک دانست و گفت: با وجود این مطالبه‌ها، کارکنان این شرکت با همه توان و به‌صورت جهادی مشغول خدمت هستند.

میری افزود: با مساعدت هیئت‌مدیره شرکت پایانه‌های نفتی ایران، واگذاری منازل سازمانی به کارکنان قرارداد مدت‌موقت در جزیره خارک عملیاتی شد که پس از جمع‌آوری درخواست منازل سازمانی کارکنان، موضوع در کمیته مسکن مطرح و به متقاضیان منزل تحویل داده خواهد شد.

جزیره خارک یکی از جزایر مسکونی واقع در خلیج‌فارس است که شرکت‌های پایانه‌های نفتی ایران، فلات قاره، پتروشیمی و شرکت ملی نفتکش را در خود جای داده و اهمیت ویژه‌ای در صنعت اقتصادی ایران دارد.

جزیره خارک به‌علت نزدیکی به مناطق نفت‌خیز، موقعیت خوب دریایی و عمق مناسب برای پهلوگیری نفتکش‌های عظیم، مناسب‌ترین مکان برای صدور و بارگیری نفت تشخیص داده شد.

شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تابع شرکت ملی نفت ایران و سازمان عملیاتی، تخصصی و حرفه‌ای همه امور دریافت، ذخیره‌سازی، عملیات صادرات و واردات نفت خام، مواد نفتی و میعانات گازی، خدمات دریایی و ارائه خدمات اندازه‌گیری و آزمایشگاهی را به‌ عهده دارد و در جزیره خارک مأموریت صادرات بیش از ۹۰درصد از نفت کشور را انجام می‌دهد که این موضوع بیانگر نقش بسیار مهم جزیره در اقتصاد کشور است.

کد خبر 646393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =