پزشکیان: بر سر پیمان با مردم وفاداریم

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه با مردم صادق خواهیم بود و براساس حق و عدالت رفتار خواهیم کرد، گفت: بر سر پیمان با مردم وفاداریم.

به گزارش شانا، مسعود پزشکیان و اعضای هیئت دولت امروز (شنبه، سوم شهریور) به مناسبت هفته دولت، با حضور در حرم مطهر امام خمینی‌(ره) با قرائت فاتحه، یاد و خاطره امام راحل را گرامی داشتند و با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

رئیس‌جمهوری در این مراسم با بیان اینکه با مردم صادق خواهیم بود و براساس حق و عدالت رفتار خواهیم کرد، گفت: دشمن تلاش می‌کند که در جامعه تفرقه ایجاد شود، تمام تلاش آن‌ها این است که با هم متحد نباشیم. باید کاری کنیم که فریب دشمن را نخوریم و وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: امروز در مرقد امام پیمان می‌بندیم که این راه را با تمام وجود ادامه خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد که تا جایی که از دستمان برمی‌آید، مسیر را ادامه دهیم و امیدوارم که شرمنده خون شهدا و امام نباشیم.

پزشکیان با تأکید بر اینکه برای حل مشکلات راهی جز افزایش وحدت و انسجام داخلی و بیشترکردن وفاق ملی نداریم، بیان کرد: لازم است از نمایندگان و رئیس مجلس که به دولت رأی بزرگی دادند و پیامی را منتقل کردند تشکر کنم. این اتفاق قدم بزرگی است که با هم با وفاق و همدلی جلو برویم.

کد خبر 645729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =