تبریک مهندسان شیمی به معاون وزیر نفت برای راهبری صنعت پالایش

اعضای هئیت‌مدیره انجمن مهندسی شیمی ایران و یکایک اعضای خانواده بزرگ مهندسی شیمی کشور انتصاب مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در دولت چهاردهم را که حاکی از شایستگی، درایت توان مدیریتی و مهارت‌های فردی در هدایت و رهبری این صنعت راهبردی کشور است تبریک گفت.

به گزارش شانا، متن پیام تبریک اعضای هئیت‌مدیره انجمن مهندسی شیمی ایران و یکایک اعضای خانواده بزرگ مهندسی شیمی کشور به محمدصادق عظیمی‌فر به شرح زیر است:

«به نمایندگی از اعضای هئیت‌مدیره انجمن مهندسی شیمی ایران و یکایک اعضای خانواده بزرگ مهندسی شیمی کشور انتصاب جنابعالی را به سمت معاونت وزیر نفت و مدیریت عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران که حاکی از شایستگی، درایت توان مدیریتی و مهارت‌های فردی جنابعالی در هدایت و رهبری صنعت راهبردی پالایش و پخش کشور است صمیمانه تبریک عرض می‌کند.

بی‌شک انجمن مهندسی شیمی ایران به‌عنوان یک تشکل علمی بزرگ و نوآور می‌تواند نقش بسزایی را در پیشبرد اهداف از پیش تعیین‌شده در برنامه‌های جنابعالی برای اعتلای صنعت پالایش و پخش کشور به همراه داشته باشد.

بار دیگر ضمن عرض تبریک، از خداوند منان سلامتی و توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران گرامیتان را در صنعت پالایش و پخش کشور مسئلت دارم.»

تبریک مهندسان شیمی به معاون وزیر نفت برای راهبری صنعت پالایش

کد خبر 645754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =