کارکنان شرکت ملی نفت مجاهدان خط مقدم تولید هستند/ استفاده از همه ظرفیت‌ها برای انجام مأموریت‌های راهبردی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در پیامی از کارکنان به‌عنوان مجاهدان خط مقدم تولید یاد کرد و گفت: از همه ظرفیت‌ها برای انجام مأموریت‌های راهبردی این شرکت استفاده خواهد شد.

به گزارش شانا، متن پیام حمید بورد خطاب به کارکنان به شرح زیر است:

«خداوند متعال را شاکرم که توفیق یافته‌ام در بزرگ‌ترین مجموعه صنعتی و اقتصادی کشور انجام وظیفه نمایم و امیدوارم با همراهی همه عزیزان فعال در صنعت نفت بتوانم این رسالت مهم را به نحو شایسته به انجام رسانم.

از اعتماد جناب آقای مهندس پاک‌نژاد، وزیر محترم نفت، قدردانی می‌نمایم و موقعیت ایجادشده را فرصتی برای خدمت به مردم عزیز ایران و خانواده ارزشمند شرکت ملی نفت ایران می‌دانم.

بیش از ۳۲ سال سابقه اینجانب در شرکت ملی نفت ایران موجب شده تا شناخت کاملی از صنعت نفت داشته باشم. انجام مأموریت‌های راهبردی شرکت ملی نفت ایران نیازمند همدلی و همراهی تمامی کارکنان توانمند این شرکت است و باید در این خصوص از همه ظرفیت‌ها بهره‌مند شد.

اجرای طرح‌های کلان و استراتژیک و مأموریت‌های مهمی مانند توسعه میادین مشترک و افزایش تولید نفت و گاز، اجرای کامل طرح فشارافزایی پارس جنوبی، تکمیل فاز ۱۱ پارس جنوبی، توسعه دیپلماسی انرژی و صادرات نفت و میعانات گازی، اجرای طرح‌های نوین سرمایه‌گذاری، بهینه‌سازی مصرف انرژی، تکریم منابع انسانی و رفع دغدغه‌های شغلی و معیشتی کارکنان و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی از رویکردهای مهم و اولویت‌دار شرکت ملی نفت ایران در دولت چهاردهم است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و دانش و تجربه داخلی، گامی ارزشمند در مسیر اعتلای شرکت ملی نفت ایران و رشد اقتصادی و صنعتی کشور عزیزمان برداریم.»

کد خبر 646039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =