مصرف ۴۳ میلیون لیتر بنزین در بازه زمانی ۶ روزه در منطقه خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی از مصرف ۴۳ میلیون لیتر بنزین در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۶ شهریور در این منطقه خبر داد و گفت: بیشترین مقدار بنزین مصرفی شهر مقدس مشهد در تاریخ ۱۵ شهریور و حدود ۶ میلیون لیتر ثبت شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، علی‌اصغر اصغری با اشاره به حضور میلیونی زائران و مسافران در دهه‌ پایانی ماه صفر امسال گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های لازم پیش از آغاز روزهای پایانی ماه صفر برای تأمین بنزین، خدمت‌رسانی مطلوب انجام شد و خوشبختانه با وجود رشد ۸درصدی مصرف بنزین نسبت به مدت مشابه پارسال، هیچ مشکلی در روند سوخت‌رسانی در خراسان رضوی نداشتیم.

وی یادآور شد: در بازه زمانی یازدهم تا شانزدهم شهریور امسال ۴۳ میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شد که بیشترین مقدار بنزین مصرفی شهر مقدس مشهد در تاریخ ۱۵ شهریور و حدود ۶ میلیون لیتر به ثبت رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی همچنین از مصرف ۲۹ میلیون لیتر بنزین در استان از یازدهم (یک روز پیش از ایام صفر) تا سیزدهم شهریور خبر داد و تصریح کرد: این مقدار مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال ۸درصد افزایش یافت که از این مقدار ۱۶ میلیون لیتر فقط در شهر مشهد مقدس مصرف شد.

کد خبر 646193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =