آریاساسول و خانه نوآوری و فناوری ایران قرارداد همکاری امضا کردند

شرکت پلیمر آریاساسول در حاشیه سومین روز هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) قرارداد همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، این قرارداد امروز (سه‌شنبه، ۲۰ شهریور) به‌منظور استفاده از ظرفیت‌های دو طرف بین محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، و محمدمهدی رفیعی، مدیرعامل خانه نوآوری و فناوری ایران، امضا شد.

حیدرزاده در این آیین با بیان اینکه مرکز نوآوری و دانش‌بنیان این شرکت از سال ۱۴۰۱ تأسیس شده است، گفت: آریاساسول با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری موفق به ساخت گرید LEC 1969 شد که تنها سه کشور در جهان دانش ساخت این گرید را دارند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تحریم‌ها، شرکت پلیمر آریا ساسول توانسته است به برندی شناخته‌شده در جهان تبدیل شود، افزود: این شرکت نیروهای متخصص در اختیار دارد و با توجه به فضای رقابتی، روحیه یادگیری در میان کارکنان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول بیان کرد: امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم از ظرفیت مجموعه نوآوری و فناوری ایران برای ارتباط با دیگر شرکت‌ها و کشورها استفاده کنیم.

در ادامه رفیعی نیز با بیان اینکه خانه نوآوری و فناوری ایران زیرمجموعه معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری است، گفت: با این قرارداد می‌توانیم گام‌های بزرگی در حوزه پتروشیمی کشور برداریم.

کد خبر 646341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =