امضای قرارداد همکاری بین شرکت آریاساسول و پژوهشگاه صنعت نفت

شرکت پلیمر آریاساسول و پژوهشگاه صنعت به‌منظور ایجاد زمینه مناسب برای تعیین و پیشبرد عملکرد تجهیزات بارز مصرف‌کننده براساس هوش مصنوعی قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار شانا، قرارداد ایجاد زمینه مناسب برای تعیین و پیشبرد عملکرد تجهیزات بارز مصرف‌کننده انرژی واحد الفین شرکت پلیمر آریاساسول براساس هوش مصنوعی صبح امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت‌) بین محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول، و عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، امضا شد.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول در حاشیه امضای این قرارداد با بیان اینکه شرکت پلیمر آریاساسول برای حرکت در مرزهای بین‌المللی نیازمند تحول دیجیتال است، افزود: امیدواریم با امضای این موافقت‌نامه بتوانیم از همه ظرفیت پزوهشگاه صنعت نفت استفاده کنیم و الگوی بسیار مطلوبی برای صنعت پتروشیمی در موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی باشیم.

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت نیز بیان کرد: تحول دیجیتال و هوش مصنوعی نیاز روز دنیاست و امیدواریم امضای این قرارداد به افزایش همکاری با شبکه نخبگانی و توسعه فناوری منجر شود.

به گزارش شانا، بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» از چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت‌) به‌مدت چهار روز تا شنبه (22 اردیبهشت) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در این رویداد بزرگ نفتی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

کد خبر 641177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =