سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های فارس آغاز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با تأکید بر تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌ها پیش از آغاز فصل سرما، از ارسال روزانه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز به نیروگاه‌های این استان خبر داد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسدالله طاهری با بیان اینکه نیروگاه‌ها عمده‌ترین مصرف‌کننده و تحویل‌گیرنده سوخت در حوزه صنایع هستند، گفت: به‌طور میانگین روزانه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت‌گاز به چهار نیروگاه فارس بارگیری و تحویل داده می‌شود.

وی از ارسال روزانه سوخت دوم به نیروگاه‌های استان از شهریور امسال خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، این روند بدون وقفه در حال انجام است و تا تکمیل ظرفیت این نیروگاه‌ها و پیش از آغاز فصل سرما نیز ادامه می‌یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس با قدردانی از همکاری و تلاش‌های شرکت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش در چرخه سوخت‌رسانی، مبادی تأمین‌کننده سوخت دوم نیروگاه‌های فارس را استان‌های بوشهر، خوزستان و هرمزگان اعلام کرد.

طاهری در ادامه برگزاری نشست‌های هماهنگی با مبادی تأمین، انجام بازدیدهای مشترک با سازمان‌های ذی‌ربط و برنامه‌ریزی به‌منظور استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی را از اقدام‌های مؤثر منطقه برای تأمین بموقع سوخت نیروگاه‌ها و کارخانه‌های سیمان استان برشمرد.  

وی با تأکید بر تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌ها پیش از آغاز فصل سرما تصریح کرد: تاکنون حدود ۴۰درصد ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌های برق در استان تکمیل شده و نفت‌گاز مورد نیاز تا تکمیل ظرفیت ذخیره‌سازی به‌صورت روزانه ارسال می‌شود.

کد خبر 646522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =