مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از کارکنان شرکت ملی پست قدردانی کرد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های ایران در هفدهمین سال اجرای پروژه ملی کارت هوشمند سوخت، در پیامی از همراهی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در روند اجرای این طرح مهم و راهبردی قدردانی کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، متن پیام کرامت ویس‌کرمی به شرح زیر است:

«از آغاز این فرایند عظیم تا به‌ امروز، بیش از ۶۰ میلیون کارت هوشمند سوخت با همکاری فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی پست، تولید، بارگذاری و به مشترکان تحویل داده شده است.

نظر به اینکه یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه پایدار و ارتقای بهره‌وری، تقویت بنیان‌های ارتباطی و استحکام زیرساخت‌های ارتباطات است و از این رهگذر، خدمات پستی به‌عنوان یکی از کهن‌ترین شالوده‌های ارتباطی در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه نقش‌آفرینی می‌کند، در آغاز دولت خدمتگزار چهاردهم، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، به‌عنوان یگانه متولی تأمین و توزیع سوخت کشور، از تعمیق همکاری‌های راهبردی و وفاق تنگاتنگ میان این‌ شرکت و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در اجرای هرچه بهتر طرح بزرگ و ملی توزیع هوشمند سوخت با آغوش باز استقبال می‌کند.

امید است در این امر مبارک، با افزایش سرعت تولید و بارگذاری، تحویل سریع، مطمئن و به‌هنگامِ محموله‌های کارت سوخت، بستر رضایتمندی و آسایش عموم مردم شریف ایران، بیش‌ازپیش هموار شود.»

کد خبر 646529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =