ضرورت توجه به تخصص‌گرایی و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای بیگانه علیه صنعت گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بر اصلاح ساختار درون‌سازمانی، ضرورت توجه به تخصص‌گرایی و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای بیگانه علیه صنعت گاز تأکید کرد.

به گزارش شانا به‌نقل شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی امروز (یکشنبه، یکم مهر) در نشست تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید هماهنگی و نظارت بر تولید، امور بین‌الملل و رؤسای روابط عمومی و دفتر مدیرعامل این شرکت، ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: آموزه‌های دینی ما رهنمودهای مهمی درباره ضرورت تقویت همگرایی در جامعه دارد و انتظار ما نیز در سازمان این است که همگرایی و هم‌افزایی بین مدیران و رؤسای پیشین و جدید حفظ شود.

وی در ادامه با بیان اینکه جابجایی مدیران در سازمان‌ها فرصتی برای هردو طرف تودیع‌شونده و معارفه شونده‌ است، افزود: این جابه‌جایی‌ها یک امر مرسوم در همه سازمان‌هاست و نباید اینطور برداشت شود که نشانه نداشتن توانمندی مدیر پیشین است. طرفین باید از فرصت پیش‌آمده برای همگرایی و تحقق اهداف متعالی و کلان کشور بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران ضمن قدردانی از زحمات یکایک مدیران و رؤسای تودیع‌شده، خطاب به مدیران و رؤسای جدید، بیان کرد: اصلاح ساختار درون‌سازمانی در مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید، توجه به تخصص‌گرایی در مدیریت امور بین‌الملل، جریان‌سازی رسانه‌ای و مقابله با هجمه‌های رسانه‌ای بیگانه علیه صنعت گاز در روابط عمومی و مدیریت سریع و صریح دفتر مدیرعامل مهمترین انتظاراتی است که از مسئولان این واحدها در دوره جدید انتظار می‌رود.

براساس این گزارش، ضمن قدردانی از زحمات امیرهوشنگ کرمی، سرپرست پیشین امور بین الملل شرکت ملی گاز ایران، سیدمحمدحسین حسینی با حفظ سمت، تمشیت امور مدیریت مالی شرکت ملی گاز ایران، به‌عنوان سرپرست مدیریت امور بین‌الملل منصوب شد.

همچنین محمدرضا جولایی به عنوان سرپرست مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید منصوب و از زحمات احمد زمانی مدیر پیشین این امور قدردانی شد.

در ادامه این نشست، ضمن قدردانی از زحمات عباس اعظمی، رئیس پیشین دفتر مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، حمید زهرایی‌نیا به‌عنوان سرپرست این دفتر معارفه شد. همچنین با حکم معاون وزیر نفت، سیدحسن موسوی به‌عنوان سرپرست روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران منصوب شد و از زحمات سیدمحمد پیشوایی، رئیس پیشین روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران قدردانی شد.

کد خبر 646534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =