انتصاب‌های اخیر در وزارت نفت براساس شایستگی و توانمندی بوده است

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس انتصاب مدیران جدید در وزارت نفت را قابل قبول دانست و گفت: انتصاب‌های تازه در وزارت نفت براساس شایستگی و توانمندی است.

عبدالحسین همتی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا درباره انتصاب‌های اخیر در صنعت نفت بیان کرد: در هیچ انتصابی نمی‌توان همگان را راضی کرد، اما معتقدم انتصاب‌های اخیر در وزارت نفت قابل دفاع است.

وی با اشاره به موضوع جوان‌گرایی و تخصص‌محوری در انتصاب‌های اخیر پاک‌نژاد، افزود: انتصاب مدیرعامل جدید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی که از نیروهای جوان و متخصص است جای تحسین و تشکر دارد، امیدواریم با توانمندی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، مشکلات مربوط به بنزین، به‌ویژه مسئله ناترازی برطرف شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: انتصاب‌های اخیر در وزارت نفت براساس شایستگی و توانمندی بوده است و امیدواریم این انتصاب‌ها به رشد و بالندگی صنعت نفت، به‌ویژه ایجاد وضع بهتر برای نیروی انسانی این صنعت کمک کند.

موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نیز چندی پیش با اشاره به انتصاب‌های اخیر در وزارت نفت گفت: این کمیسیون از انتصاب افراد متخصص و دارای سابقه نفتی در وزارت نفت استقبال می‌کند.

کد خبر 646542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =