آزمون جذب نیروی پیمانکاری در شرکت گاز سیستان‌وبلوچستان و منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد

آزمون‌ جذب بیش از ۳۹۰ نیروی پیمانکاری به‌منظور به‌کارگیری در شرکت گاز استان‌ سیستان و بلوچستان و منطقه ۶ عملیات انتقال گاز روز جمعه (۳۰ شهریور) در چهار حوزه زاهدان، زابل، ایرانشهر و جیرفت برگزار شد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، آرین نصیری، سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی این شرکت گفت: حسب نیازهای سازمانی شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان و منطقه ۶ عملیات انتقال گاز ایران، جذب نیروی انسانی مورد نیاز به صورت نیروی پیمانکاری از طریق فراخوان عمومی و آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی در دستور کار قرار گرفت که بر این اساس، نیازهای نیروی انسانی این دو شرکت پس از طی فرایندهای متعدد کارشناسی و اخد مجوزهای مربوطه آزمون مربوطه برگزار شد.

وی افزود: ثبت نام آزمون از تاریخ ۲۲ مرداد امسال آغاز و با توجه به تمدید زمان مربوطه امکان ثبت نام تا تاریخ ۱۵ شهریور امکانپذیر بوده است که در این مدت تعداد هزار و ۹۹۳ نفر متقاضی با ورود به سامانه مربوطه ثبت نام و تعداد هزار و ۶۶۱ نفر با حضور در حوزه‌های شهرهای زاهدان، زابل، ایرانشهر و جیرفت در آزمون شرکت کردند.

سرپرست مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: بر این اساس، پس از اعلام نتایج آزمون و انجام مصاحبه تخصصی تعداد ۳۳۴ نفر در شرکت گاز استان‌سیستان و بلوچستان و ۶۰ نفر در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز به‌کارگیری خواهند شد.

به گفته نصیری، این آزمون از سوی دانشگاه امیرکبیر برگزار شده است.

کد خبر 646535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =