تأمین سوخت زمستانی در دستور کار ویژه نفت مناطق مرکزی ایران

مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران با اشاره به اهمیت شرکت نفت مناطق مرکزی در تولید نفت و گاز، این شرکت را ضامن امنیت و آرامش در تأمین سوخت زمستانی دانست.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، فرخ علیخانی در آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، به گستره وسیع این شرکت در ۱۷ استان کشور اشاره کرد و گفت: این شرکت با گستره وسیع فعالیت، به تعامل سازنده با مجموعه مقام‌ها و مسئولان استانی و محلی نیاز دارد و برای رسیدن به این همکاری، ذهنیت مثبت‌نگر و شناسایی عناصر فرهنگی و یافتن گفتمان مشترک برای پیشبرد طرح و پروژه‌های ملی ضرورت دارد.

وی با اشاره به نقش گردش نخبگان در سازمان افزود: همیشه تغییر و تحولات در سازمان‌ها نوید تزریق روح تازه و ترویج و بسط فکر جدید می‌شود و باید آن را به فال نیک گرفت. در عرصه کلان تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، همه مدیران با ذهنیت خدمت به کشور و نظام اسلامی در جایگاه‌های مختلف مدیریتی حضور می‌یابند و این تغییرات سبب پیشرفت سازمان‌هاست و در توسعه فردی و ابعاد شخصیتی نیز تأثیرگذار خواهد بود.

تأمین سوخت زمستانی در دستور کار ویژه نفت مناطق مرکزی ایران

مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران درباره شاخص‌های لازم برای تصدی مدیریت شرکت‌ها تصریح کرد: برای تصدی این جایگاه شاخص‌هایی مانند ذهنیت خلاق و اخلاق‌مداری‌، دانش و مهارت نیاز است و این شاخص‌ها در مدیران عامل ادواری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران وجود داشته و برگ برنده شرکت در پیشبرد امور محوله بوده است. مهندس پیمان ایمانی، مدیرعامل این شرکت، افزون بر شاخص‌های یادشده، متصف به اصول اخلاقی و مردم‌داری است که می‌تواند در ادامه راه یاری‌گر وی و مجموعه تحت مدیریتش باشد، همچنین از تلاش‌های بی‌شائبه و مجدانه مهدی حیدری، مدیرعامل پیشین این شرکت نیز قدردانی می‌کنم.

علیخانی درباره نقش راهبردی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در تأمین سوخت زمستانی گفت: در کمیته سوخت که وزیر نفت نیز در آن حضور دارد، نقش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران مهم و تأثیرگذار است و مجموعه این شرکت باید خود را  برای تحقق اهداف تولید تکلیفی آماده کند و فرایند دستیابی به آن‌ها را فراهم سازد.  

پیمان ایمانی، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران نیز در این آیین از آمادگی این شرکت برای انجام تعهدات تکلیفی خبر داد و اعلام کرد: مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ستاد و شرکت‌های تابع و مناطق عملیاتی با همدلی و وحدت رویه خود را برای تأمین سوخت زمستانی و انجام تعهدات تولید تکلیفی آماده کرده‌اند و برنامه‌ریزی میان‌مدت و بلندمدت نیز در دستور کار قرار دارد تا با نقشه راه ترسیم‌شده، به‌سوی اهداف تعیین‌شده حرکت کنیم.  

کد خبر 646547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =