استفاده از انرژی‌های پاک توسعه می‌یابد

سخنگوی دولت گفت: دولت چهاردهم برنامه دارد سبد انرژی کشور را متنوع کند تا کشور بتواند از انرژی‌های پاک نیز بهره بیشتری ببرد.

به گزارش شانا، فاطمه مهاجرانی امروز (سه‌شنبه، سوم مهر) در نشست خبری به سفر رئیس‌جمهوری به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره و بیان کرد: رئیس‌جمهوری در این سفر در سخنرانی اصلی و دیدارهای جانبی تلاش خواهد کرد نماینده‌ای درخور برای بازتاب شأن، جایگاه و دیدگاه مردم کشورمان در مخالفت با خشونت، نارواداری، جنگ‌طلبی، زورگویی و زیاده‌خواهی باشد.

وی افزود: در این سفر برای رئیس‌جمهوری، سیاست خارجی امتداد سیاست داخلی است و باید گویای انتخاب‌ها و گرایش‌های مردم کشورمان باشد.

سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره اف‌ای‌تی‌اف تصریح کرد: اف‌ای‌تی‌اف شامل ۴ معاهده است که ایران با ۲ معاهده آن همکاری می‌کند و دو تای باقی‌مانده، یکی پالرمو و دیگری سی‌اف‌تی است که این موضوع در چارچوب مصالح نظام در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است.

مهاجرانی درباره برنامه دولت برای استفاده بیشتر از برق هسته‌ای بیان کرد: دولت چهاردهم برنامه دارد که سبد انرژی کشور را متنوع کند تا کشور بتواند از انرژی‌های پاک نیز بهره بیشتری ببرد.

کد خبر 646576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =