توزیع بیش از ۳ هزار بسته نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان منطقه گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از توزیع ۳ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان پیرامون تأسیسات این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به‌ نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی بیان کرد: برخی دانش‌آموزان کم‌برخوردار برای آغاز سال تحصیلی با مشکل روبه‌رو هستند، از این‌رو ۳ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت‌افزار به‌منظور عمل به مسئولیت‌ اجتماعی  در آغازین روزهای شروع سال تحصیلی بین دانش‌آموزان محیط پیرامون این شرکت توزیع شد.

وی تصریح کرد: این تعداد بسته نوشت‌افزار با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال از سوی شرکت نفت و گاز گچساران با محور اداره روابط عمومی و اداره کالا تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: با توجه به تحریم‌ها علیه ایران با شرایط سخت و اتکا به دانش داخلی تولید نفت خود را ادامه می‌دهیم.

کمالی گفت: این بسته‌های نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار شهرستان‌های پیرامون نفت و گاز و گچساران توزیع می‌شود که شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار و دیگر وسایل مورد نیاز دانش‌آموزان است و همه کالاها ایرانی و از فروشندگان در گچساران خریداری شده است.

در ادامه سیدعنایت هاشمی‌منش، امام‌ جمعه گچساران بیان کرد: روح ایمان زمانی در انسان تحقق می‌یابد که خودش باور کند حقی در اموالش برای دیگران برای احسان و نیکوکاری وجود دارد.

وی یادآور شد: این اقدام شرکت نفت و گاز گچساران نشان از این فرهنگ دارد که کار باارزشی است و امید می‌رود این نگاه در جامعه اسلامی فرهنگ شود.

کد خبر 646587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =