دوره آموزشی فناوری‌های نو و روابط عمومی دیجیتال با محوریت هوش مصنوعی برگزار شد

دوره آموزشی تخصصی «فناوری‌های نوین و روابط عمومی دیجیتال (هوش مصنوعی)» همسو با ارتقای دانش و مهارت‌ روابط عمومی‌های صنعت نفت در حوزه فناوری‌های نو برگزار شد.

به گزارش شانا، دوره آموزشی فناوری‌های نوین و روابط عمومی دیجیتال با محوریت هوش مصنوعی با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های کارشناسان حوزه روابط عمومی در صنعت نفت و همگام شدن با تحولات دیجیتال، از سوم تا پنجم مهر ۱۴۰۳ از سوی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی تبریز برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این دوره تخصصی، ضمن تشریح تازه‌ترین دستاوردهای هوش مصنوعی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات، با ابزارها و تکنیک‌های نوین هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوا، تحلیل داده‌های اجتماعی، مدیریت بحران و ارتقای تعامل با مخاطبان و ذی‌نفعان آشنا می‌شوند.

هوش مصنوعی به‌عنوان یکی از این فناوری‌ها، می‌تواند نقش مؤثری در بهبود فرایندهای ارتباطی، افزایش سرعت و دقت در ارائه اطلاعات و تصمیم‌گیری‌های بهتر ایفا کند.

گفتنی است این دوره آموزشی همسو با سیاست‌های اداره کل روابط عمومی وزارت نفت مبنی بر توسعه فناوری‌های نو و استفاده از ظرفیت‌های هوش مصنوعی در صنایع نفت، گاز، پالایش و پخش و صنعت پتروشیمی برگزار شده است.

کد خبر 646616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =