به گزارش شانا، دوره آموزشی فناوریهای نوین و روابط عمومی دیجیتال با محوریت هوش مصنوعی با هدف ارتقای سطح دانش و مهارتهای کارشناسان حوزه روابط عمومی در صنعت نفت و همگام شدن با تحولات دیجیتال، از سوم تا پنجم مهر ۱۴۰۳ از سوی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت، با هماهنگی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به میزبانی پتروشیمی تبریز برگزار شد.
شرکتکنندگان در این دوره تخصصی، ضمن تشریح تازهترین دستاوردهای هوش مصنوعی در حوزه روابط عمومی و ارتباطات، با ابزارها و تکنیکهای نوین هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوا، تحلیل دادههای اجتماعی، مدیریت بحران و ارتقای تعامل با مخاطبان و ذینفعان آشنا میشوند.
در ابتدای این نشست چنگیز زارعی، رئیس مجتمع پتروشیمی تبریز، با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره، بر اهمیت سرمایهگذاری در آموزش و توسعه نیروی انسانی تأکید و بیان کرد: با توجه به تغییرات سریع در محیط کسبوکار و رقابت شدید در بازارهای نفتی، ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان حوزه روابط عمومی امری ضروری است.
وی افزود: نقش روابط عمومیها در تحقق چشمانداز، آرمان و اهداف عالی هر سازمانی بیبدیل است و تبیین راهبرد شرکتها اساساً بر عهده واحد روابط عمومی آن سازمان است.
عقیله محمدی، مسئول آموزش و رئیس آیندهپژوهی روابط عمومی وزارت نفت نیز با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره همسو با اجرای سند راهبردی وزارت نفت، بر لزوم توانمندسازی کارکنان با برگزاری دورههای آموزشی تخصصی در حوزه روابط عمومی تأکید کرد.
وی ادامه داد: با برگزاری این گونه دورهها، میتوان به نیروی انسانی متخصص و حرفهای در حوزه روابط عمومی دست پیدا کرد که بتواند به طور مطلوب از عهده چالشهای پیشرو برآید.
هوش مصنوعی بهعنوان یکی از این فناوریها، میتواند نقش مؤثری در بهبود فرایندهای ارتباطی، افزایش سرعت و دقت در ارائه اطلاعات و تصمیمگیریهای بهتر ایفا کند.
گفتنی است این دوره آموزشی همسو با سیاستهای اداره کل روابط عمومی وزارت نفت مبنی بر توسعه فناوریهای نو و استفاده از ظرفیتهای هوش مصنوعی در صنایع نفت، گاز، پالایش و پخش و صنعت پتروشیمی برگزار شده است.
نظر شما