حضور ۲۴۰۰ بازنشسته در دهمین المپیاد ورزشی صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت

مسابقات ورزشی بازنشستگان صنعت نفت در مرحله انتخابی در ۶ رشته با حضور نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در حال برگزاری است. در این دور از رقابت‌ها نزدیک به ۴۰۰ نفر در دو بخش مردان و زنان به مرحله نهایی راه می‌یابند.

به گزارش شانا به نقل از صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت، دهمین دوره المپیاد ورزشی بازنشستگان صنعت نفت در دو بخش زنان و مردان در ۶ رشته ورزشی شامل آمادگی جسمانی، تنیس‌ روی‌ میز، بدمینتون، دارت، شطرنج و شنا در حال برگزاری است.

نشست هم‌اندیشی مسئولان امور فرهنگی، ورزشی و گردشگری صندوق‌ها پیش از برگزاری دوره مقدماتی المپیاد یادشده در مرداد با حضور جمعی از بازنشستگان دارای عناوین ورزشی و نشست دیگری با حضور رؤسا و مسئولان ورزشی کانون‌های سراسر کشور برگزار شد تا کیفیت برگزاری دهمین المپیاد ورزشی نسبت به دوره‌های پیشین افزایش یابد. گزارش‌های دریافتی و مشاهدات مؤید افزایش کیفیت برگزاری در این دوره است.

ثبت‌نام این دوره از رقابت‌ها از طریق سامانه سما و دفاتر نمایندگی‌ صندوق‌ها مرداد انجام شد و مرحله نهایی این رقابت‌ها به میزبانی مشهد مقدس و در دو بخش مردان و زنان در ماه‌های آبان و آذر برگزار خواهد شد.

توسعه فعالیت‌های سلامت‌محور از جمله رقابت‌های ورزشی متناسب با سنین بازنشستگان از سیاست‌های حوزه رفاه صندوق‌های صنعت نفت است.

کد خبر 646622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =