پنجمین جشنواره ورزشی بازنشستگان جانباز صنعت نفت در حال برگزاری است

رئیس امور ایثارگران صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با بیان اینکه بیش از یک‌هزار بازنشسته جانباز و توان‌یاب صنعت نفت در دوره مقدماتی پنجمین جشنواره ورزشی جانبازان و توان‌یابان بازنشسته صنعت نفت به رقابت پرداختند، گفت: سرانجام ۴۵۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند که این رقابت در حال برگزاری است.

به گزارش شانا به نقل از صندوق بازنشستگی صنعت نفت، علی‌اکبر ولی‌زاده امروز (سه‌شنبه، ۲۴ مهر) در حاشیه برگزاری این رویداد گفت: رقابت‌های مرحله نهایی پنجمین دوره مسابقات ورزشی بازنشستگان جانباز و توان‌یابان صنعت نفت از روز شنبه (۲۱ مهر) در محل زائرسرای صنعت نفت در مشهد مقدس آغاز شده است و تا روز چهارشنبه (۲۵ مهر) ادامه دارد.

وی افزود: در مرحله مقدماتی بیش از یک‌هزار بازنشسته جانباز و توان‌یاب ثبت‌نام کردند که پس از انجام رقابت‌های مقدماتی در رشته‌های ورزشی شنا، تیراندازی، دارت، شطرنج و تنیس‌ روی‌ میز نزدیک به ۴۵۰ شرکت‌کننده موفق به کسب مجوز برای حضور در مرحله نهایی مسابقات شدند.

رئیس امور ایثارگران صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: در این دوره با دعوت از فدراسیون‌های تخصصی، داوران، ناظران و مجریان و بهره‌مندی از سالن‌های ورزشی مجهز و استاندارد، کیفیت برگزاری مسابقات افزایش یافته است. در همین چارچوب با مدنظر قرار دادن ویژگی‌های جسمی، شرکت‌کنندگان مقاطع ورزشی از سوی متخصصان ورزشی و پزشکی رده‌بندی شدند.

ولی‌زاده افزود: مرحله‌ نهایی مسابقات با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان به‌ کار خود پایان خواهد داد.

توسعه ورزش و گردشگری از برنامه‌های رفاهی و سلامت‌محور صندوق‌هاست که بخش‌های تخصصی از جمله امور ایثارگران، امور ورزش، گردشگری و فرهنگی صندوق‌ها در طول سال در برنامه‌های جداگانه این رویدادها را برگزار می‌کنند. در همین چارچوب آبان‌ و آذر امسال نیز شاهد برگزاری مرحله نهایی المپیاد ورزشی عموم بازنشستگان صنعت نفت خواهیم بود.

کد خبر 646996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =