پیام تسلیت سازمان حراست صنعت نفت برای شهادت «سیدحسن نصرالله»

سازمان حراست صنعت نفت در پیامی شهادت «سیدحسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش شانا، در پیام سازمان حراست صنعت نفت آمده است:

«بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

حضرت آیت‌الله سیدحسن نصرالله، سید مقاومت، بنده صالح، به‌عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر  در جوار پروردگار و رضای او حرکت کرده و به قافله جاویدان شهدا در مسیر الهی ایمان و در خط پیامبران و ائمه اطهار ملحق شد.

سازمان حراست صنعت نفت عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدّظله العالی)، به همکاران گرامی تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نماید.»

کد خبر 646672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =